Täljerevyn

En revy i Södertälje med politiker, händelser och aktualiteter under luppen!

Nu är vi igång!!!

Mardrömmen 2008

image2

Jaha, då är vi igång med en blogg. En blogg om hur arbetet med revyn går.
Första inlägget är ju alltid lite nervöst att göra.
Man kan likna det vid den första sketchen eller det första låtförslaget.

Nu är biljetterna släppta och jag hann inte ner på stan idag för att se om dom tagit slut ;)

Sanningen är faktiskt att premiärbiljetterna brukar ta slut väldigt snabbt.
Måndagsmötena som hållt på ett tag har genererat några sketcher och nu en hel del låtförslag. Vi har en startlåt trror jag. Hm... måste kolla det.

Jag fick affichen i min hand igår. Lite sen detta år. Tja, så kan det vara ibland. Ovan ser ni en liten bild av hur det är tänkt.

Gissa vilka som är på bilden vet ja ;)

Hans Qviströn (q)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: