Täljerevyn

En revy i Södertälje med politiker, händelser och aktualiteter under luppen!

Vad var det jag sa!

Min fru brukar säga att jag har ett enormt bekräftandebehov. Det är kanske därför jag trivs i revy-sm för där är alla sådana!
Det är ju inga torrbollar som sitter och trycker i ett hörn direkt!

Jag har varit på sammamlagt fyra revysm och visst kan  den "nöjesfascism" som sprudlar under dessa dagar till och med få mig att längta till ensamhet och trulighet.
Däremot är det enormt mycket kärlek och respekt mot olika revygrupper och människor från hela landet, vilken status och kvalitet det än må röra sig om.

Vi har två guld att försvara men en jävla massa kärlek och respekt att ge!
/Owe

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Hasse Q
skriven :

Ja, ska vi vara petnoga så har vi tre guld ;)
1992 för bästa sketch.

Annars så håller jag med Owe i allt han säger.

2 Anonym
skriven :

Pratar vi petighet så är det faktiskt fyra guld! :-)
-96 Falun Lokalt!
Jag menade i rad:-)

3 Hasse Q
skriven :

Haha, ja jag insåg det när jag postat kommentaren men orkade inte fixa det :)
Jaja, Kul är det i alla fall.