Täljerevyn

En revy i Södertälje med politiker, händelser och aktualiteter under luppen!

Glad eller sur? Me eller inte?

Det är alltid svårt att veta om det man gör på scen är kul innan man fått pröva skämtet eller sketchen. Visst har vi en känsla för vad som funkar i stort sätt men helt säker är man ju inte.

Framför allt tycker inte alla att allt är roligt.

I torsdags fick jag känslan av att några i publiken tröttnade. Det var en något tystare publik i torsdags men allt var annars som vanligt. I andra akten när Lotta A just börjat sjunga om Schenströms vindrickande så reser sig fyra st ur publiken och går. Jag såg det inte själv men dom såg inte värst glada ut.

Tja, ingen vet ju om det var för att dom var missnöjda eller om dom var tvugna att hasta hem till barnvakten eller nåt.
Vi hoppas ju på det senare förståss.

Nu ska jag åka och handla inför vår slutfest.
Två föreställningar kvar!

Hasse Q

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Astrid
skriven :

Då ska ni veta att jag hört kommentarer som t.ex. "det vore kul att se en repris, för det var så mycket som var kul på så kort tidsrymd så det var svårt att komma ihåg allt!" Det finns alltid folk som gör "felköp" men om t.ex. Ikea inte sörjer för det så behöver inte ni heller!

2 Hans Q
skriven :

Tack för berömmet. Dom kanske skulle passa en buss ;)