Täljerevyn

En revy i Södertälje med politiker, händelser och aktualiteter under luppen!

Inför helgens föreställningar

Då var det åter dags att sätta på sig revykostymen.
Hänt sedan sist:

1. Min tröja är tvättad vilket var yttterst nödvändigt. Silverkläder är verkligen inget som andas speciellt bra. Och jag svettas en hel del.

2. Jag har tappat min mobiltelefon vilket gör det lite svårere att sköta dom sysslor jag har förutom att stå på scen. Troligen får jag mitt nya simkort efterhelgen. Då blir det till att ringa runt misstänker jag.
Vill någon nåt så mejla på [email protected]

3. Övat lite oc tror jag kan alla sångtexter denna helg ;)

4. Försöker planera dubbelföreställningen på lördag. Hur gör vi med energiintaget under dan? Jag löser nöten ikväll med alla.

Tja, det var väl allt ;)

Hasse Q
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: