Täljerevyn

En revy i Södertälje med politiker, händelser och aktualiteter under luppen!

Blommor

Jag blir alltid lika rörd när jag får blommor. På premiärer brukar medarrangörer, turistbyrån och andra halft medverkande ge en uppskattad lite blomma eller någon dryck kanske. Sen kommer det ibland en och annan "privat" bukett. Mina föräldrar har sedan länge slutat ge blommor vilket är helt ok.

I fredags så fick jag en bukett tulpaner av en gammal klasskompis. Riktigt trevligt. Att folk faktiskt bemödar sig med att skriva ett kort och ägna mig på scen en tanke. Tack Karin, som jag inte hann tacka på plats.

Hasse Q
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Tack,tack,och tack för en vass,rolig,underhållande,musikalisk föreställning.
Kringlan sketchen(stavas det så???)= magnipsskratt Owe superrolig Gundetyp och Hasse lätt överdriven i sitt Kom-ut-ropande likaså Hasse med sitt frenetiskt doande i någon låt(han vet säkert själv vilken det är).Lotta Arvidsson så himla säker i allt hon gör,såååå rolig så fantastisk röst!!!!(hon är min idol,bara så ni vet).Lotta Körling
ett stort proffs,trygg och säker på scen. Johan Boding!!!jag försökte beskriva din storhet på hemvägen från revyn...Han har en röst som kan berätta något levande fast rösten är så
vilande.Jag njuter!!! Orkestern höjer självklart föreställningen ytterligare.
Det syns att ni har roligt och det gör att man känner sig så glad under hela föreställningen.

Ni är värda de största buketterna i stada.

P.S Bert håller med

2 Anonym
skriven :

Vi tackar och bockar!

3 Astrid
skriven :

Tack för en kul kväll! Det var precis så bra som jag förväntat mig! MEN...det var inte snällt att publicera bloggen i programmet! Hela min image på jobbet föll ihop som ett korthus. Som tjänstledig för studier på distans med total flextid flera veckor i stöten så har jag fått mycket kommentarer om min fantastiska självdisciplin....vem möter jag på revyn, om inte jobbets "spindel i nätet" med ett stort flin och programmet i handen! Hur förklara detta :} Förresten hörde jag på nyheterna i morse att det verkar vara läge att komplettera Oves ko-kostym med en påse runt halsen!

4 Hasse Q
skriven :

Ojoj... ja, blogga kan man göra på distans ;) Göran som klipper ihop programmet tyckte det var kul och ingen vet ju vilken Astrid det var egentligen. Eller hur. Bra att du och din "spindel" hade en kul kväll i alla fall.

mvh
Hasse Q