Täljerevyn

En revy i Södertälje med politiker, händelser och aktualiteter under luppen!

Miss igen!

Ajajaj... Nu missade jag igen. Ja, det verkar gå troll i vissa repliker. Vi körde vår fjärde föreställning i kväll och den var energifylld och bra tycker jag. Alla gjorde en kanonstart...utom en person. Jag såklart. Jag missade tre replikinsatser inom tio minuter. Både i sång och sketch. En av dom bortflugna replikerna har jag dessutom missat varje gång!

Har jag en hjärnskada eller?

Visserligen har jag alltid haft svårt att lära in vissa typer av texter. Sångtexter ex. men att missa på samma ställe är verkligen trist.

Jag ska öva lite i morgon på fm för att få det att funka. Vi får väl se i morgon kväll.

Hasse Qlant
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Finns det någon chans att ni kan lägga ut texten till "Jag minns mitt Berg" här på Bloggen eller så? Våran treåring älskar den och har gått och sjungit på den sen premiären, den var ju så catchy! Hon tjatar på oss att vi ska lära henne hela sången för hon kan bara refrängen... Men det är ju bara refrängen som vi minns också! Och det hjälper inte att vi spelar "I remember love" för henne, för den är ju på engelska och helt fel tycker hon!