Täljerevyn

En revy i Södertälje med politiker, händelser och aktualiteter under luppen!

Gäster



Ikväll på föreställningen så så kom det in ett stort paket som skulle delas ut i applådtacket.
Jag har ju nått den statusen i sammanhanget att jag helt sonika går och kollar vem som ger ett så fint paket och fram för allt till vem.
Det var ifrån hedervärda revymakarna Segermark. En härligt kartong med fantastiska praliner i fint papper.
Jag blir alltid lite skamsen när detta sker.
Inte för att vi får fina presenter och uppmuntan, utan för att vi sällan ger själva.

Sedan vi började medverka i revyrixdan och dessutom kammat hem vinster så har intresset för vår revy ökat markant. Vi har sett en ökning på antal besök från andra revyer på senare år. Några ger sig till känna innan dom kommer andra knackar försynt på efteråt på logedörren. Några vet jag varit där men inte gett sig till känna alls.

Själva är vi värdelösa på att besöka andra revyer. Ett problem är ju såklart att vi alla spelar ungefär samtidigt men det är ju inte hela sanningen. Det är en logistik som tydligen blir för svår för oss. Vi har barn, jobb, hus som går före. Eller så är vi helt enkelt för trötta... Bla bla bla...

Det är i alla fall hedrande varje gång våra revykollegor kommer på besök, trots att vi inte kommit till dom.
Om ni kommer och förärar oss med ett besök så titta gärna in efteråt. Alltid lika kul att prata några ord. Ni behöver inte ha med er nåt, jag lovar ;)

Vi kan förhoppningsvis bjuda på nåt när ni kommer!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: